Morgonstund guld i mund

Det kan inte jag hålla med om. Jag gillar inte mornar så värst. Jag blir så tråkig då. Speciellt om jag vaknat ur en dröm. Den drömmen som jag drömde idag vill jag helst glömma. Det får inte vara sant att personen är precis så som denne var i drömmen. Vill inte att det ska vara sant, men kan tänka mig att det stämmer.

Nu fick jag lite bråttom ska till grannen och dricka kaffe, sen skjutsa min moster till Tuna Park och sen till frugan där min son ska hämtas upp. För ett infomöte på Solvik inför kollot han ska gå på i 2 veckor men han kommer hem varje dag. Tur är väl det annars skulle jag sakna ihjäl mig.

kram på er hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0