Snart Kollodags

Kevin ska gå på dagkollo. Det ska bli så kul för honom. Tänk att få fiska, leka, springa och bara ha sommarlov och kul! Jag ska köpa regnkläder o gummistövlar åt honom idag. Han använder ju inte det :-( Stövlar använder han men regnkläderna hr han "vägrat" i nåt år redan. Köper några billiga och bra. Bara han inte behöver vara dygnsur. Bäst att ha med honom så att man slipper åka och byta.

Det är ju ett kollo som håller på dagtid. Om det skulle ha funnits 7dgr kollo med övernattning skulle jag ha tagit det men 17 (!) är alldeles för lång tid för en 8 åring att vara utan sina föräldrar (läs sim mamma :-D) Kanske om något år eller så...


( osäker ifall denna tillhör kollot men den finns på Solviks friluftsgård)

Ser jätte mysigt ut!!

Jag måste passa på att plugga en massa medans han är på kollot. Har besök 2 av dagarna men resten av dagarna är det bara att kämpa på.. Jag klarar det!! MÅSTE!!

Ska ringa min chef innan vi drar iväg idag. Måste kolla upp när jag ska ha semester och när min tjänstledighet slutar. Tänker inte ha semester när jag pluggar. Det blir verkligen inte av att vila då. Det blir bara fel.. Jag behöver vila efter studierna!!

Ha en bra dag!! bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0