SOLIG DAG

Idag har det varit riktig sommarvärme, jag och min syster solade på Djurgården idag. Helt ok vi låg lite högre upp ville inte sitta bland en massa folk :-P Det är rätt skönt att bara vara en sådan här dag. Men jag har försökt göra lite på engelskauppgiften. Ska ju kolla på en film också och sedan ha ett muntlig genomgång på den. Vad kul med min jätte braiga engelska ;-)) Det får bli som det blir helt enkelt :-S

Idag har vi haft en riktig syskondag :-)) För hon ska sova över här :-)) Vi ska även kolla på film efter Allsång på Skansen. September är jätte bra!! Så nu ska vi ta fram lite nötter och bara njuta...

Jag älskar min familj och framförallt min son!! Även de vänner jag kan lita på <3

Ha en underbar kväll på er! Hörs! kram

Kommentarer
Postat av: A&Mfashion

Love u too

/M

2011-06-28 @ 20:42:36
URL: http://amfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0