Senaste dagarna kommer här

Det har varit en lugn men super kul ledighet hittills. I förrgår åkte jag till skolan med Kevins mobil och busskort för att be honom ta bussen till Torshälla där jag var för lite matteplugg.. Så ringer Henriks mamma och undrar ifall Kevin och Henrik skulle få leka. Självklart fick dem det, så Henrik cyklade till kolan för att hämta dit Kevin. Det slutade med att Henrik sov över hos oss :-) Alltid trevligt!

Igår åkte vi till Torshälla igen för lite plugg. Men det gick inte alls bra. Segt som sjutton!!

Idag var vi hos Kevins klasskompis i deras sommarstuga. Så skönt, vi pluggade på engelskan, Kevin fick åka fyrhjuling, vi fikade och pratade lite :-)) Sen åkte vi vidare till Sanna, där det var klädparty på G. Jag råkade köpa en klänning till mig JÄTTE skön o fin. Kevin ska få två coola tshirts. En som det stod FETT ÄGIG på hahaha så klockren!! Synd bara att skolan slutar skulle ha varit kul att se reaktioner från klasskompisar på den tröjan. Klänningen ska jag ha på mig nån vacker sommarkväll. Fett nice kan man säga ;-)



Längtar redan efter klänningen!! Det fina detaljerna baktill och överhuvudtaget är den väldigt fin :-)

Nu sover min gudson här, han ville följa med såklart han fick det. Imorn får dem leka lite igen. Denna dag har varit suverän!!

Tack alla inblandade för fika och härligt sällskap!!! kram på er!! <3

byebye for now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0