Misslyckad fotografering för mig

Jag vart jätte missnöjd med alla foton det togs på mig på modelldagen. Så jag köpte inga alls :-)) Min kollega vart så fin :-) tror kanske priset var för högt då blev jag extra kräsen helt enkelt. Bra att vara det ibland ;-)


Jag på väg till McD där vi åt efteråt.


Rolig dag har man haft i gurkstaden Västerås :-)) Hämtade även ut biljetten jag vunnit till VästeråsCityFestivalen imorn. får se ifall man kommer dit skulle hellre vilja åka på lördag. Får se hur allt går då :-)) Ska ju jobba i helgen :-P

God natt på er alla, måste sova så jag är pigg imorn då jag ska följa med en mamma o pappa till kollot där våra barn tillbringat dagarna i två veckor. Våra små hjärtan!! Kevin har inte ens behövt ringa han sa redan i morse att vi säger god natt nu. När han sover hos sin egen pappa VILL han ringa VARJE kväll och säga god natt. Det tycker jag är lite skumt att annars klarar han av att sova över på andra ställen men inte där utan att prata med sin mamma, alltså mig. Men jag klagar inte för det :-D

Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0