Torsdag 30/6

Min son kommer att sova över på kollot idag. Det tyckte han att skulle bli jätte kul :-) Jag ska passa på att åka till Västerås och fota mig. Hämta ut ett endagspass som jag vunnit :-) sen ska vi äta nånstans med min kollega och min vän! Det ska bli kul att komma hemifrån. Jag har så tråkigt här så jag somnade nyss, fast det leker en massa barn utanför. Snacka om trött...

Nu har jag tagit fram kläder för fotandet, hade lite svårt att komma på vad jag ska ha på mig, men till min stora förvåning hittade jag 6 outfits istället för 3. Om jag känner mig själv så kommer jag vilja ha nåt annat på mig när jag väl kommer fram ;-))

Nu ska vi åka iväg och fixa lite ärenden... Sen till Västerås!!! :-))

Ha det bra!! bye for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0