Det går bättre nu

Allt känns bättre nu. Matten var jätte enkel denna vecka tog ca 1 timme att göra, brukar ta 4-5 timmar. Så skönt. Vi var till Torshälla och gjorde den. Kevin gick till Heidi och lekte medans jag gjorde skoluppgiften. Jag solade även 1 timme, Skönt det med :-))

I morse gick vi en promenad på 1 timme medans vi gick 2,5 timme igår. Känns underbart, ska verkligen ta tag i träningen. Vill komma i någorlunda form till sommaren. 10 kg neråt på vågen skulle inte skada alls!! Då skulle jag nog vara väldigt nöjd. Vill inte vara jätte trådsmal, tycker inte att det e kvinnligt! Tyvärr blir det ingen promenad imorn, men om jag går på jobbet så får jag motionera på arbetstid :-)) Perfekt!

Måste nog ta och sova nu, men kanske kan det bli lite foton imorn.. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0