En helg med roligheter

I fredags hade jag sällskap hela kvällen o övernattning med. Riktigt trevligt. Vi var på Tunapark, Thai Classic och senare på Grappa på några cider, mums.... Det var en väldigt lyckad kväll måste jag nog säga.

Igår var jag ute med min "fruga". Det var helt ok det med. Roligt var ju att hon kom på "förfest" hos min mamma. Där satt jag, min syster, mamma o "frugan"... Pratade lite gamla minnen... Sådanna kvällar är också guld värda..

Ett foto på mig från igår, hahahah:


KLOCKREN!!! HAHAHAH!!!

Nu sitter jag o min vän och spelar bingolotto, det går dåligt. Men men man kan ju inte vinna utan att spela heller
:-D

Imorn kommer mitt lilla hjärta hem... Saknar honom!!

Hoppas ni haft en trevlig helg, kram på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0