Igår hade vi mysigt

hos min moster och hennes familj. Jag, mina 2 systrar och Kevin. Hon fick ett halsband, kort o blommor av oss. Hon fyllde idag. Sen var det ju Eurovision Song Contest, där Azerbajdzjan vann i år. Låten var en helt ok "ballad" eller vet inte riktigt att vad det var för slags låt. Rätt bra. Tyckte dem flesta låtarna var bra.
Vi sov över hos dem för Kevin somnade ju på soffan efter första låten, Finska.... Ingen fara fick kaffe o frukost innan vi gick hem lagom seg....

Min älskade lill-lillsyrra fyllde även hon år. Hon fick pengar o parfym. Vi firade inget stort bara min mamma, syrror och min son. Tacos o tårta mums... GRATTIS!!! puss o kram

Jag har även i helgen kommit ikapp med skoluppgifter och tvätten... Så skönt. Kevin hade barnvakt fre-lör. Tack Sanna.

Nu måste jag nog sova. kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0