Oro

att känna oro så här mitt i natten och inte kunna somna igen är inget jag vill vara med om just nu. Behöver verkligen den sömn jag bara kan få. Att känna mig utvilad och glad trots alla beskymmer som finns. Denna sak är nog den enda saken jag överhuvudtaget känner att betyder något i livet. Oron inför framtiden är stor att bli behandlad så fel det bara går. Jag gillar inte tanken på att någon annan ska få bestämma över mig o min minifamilj.

I och med oron jag känner kan jag inte koncentrera mig på det jag håller på med. Men hoppas innerligen jag klarar av kursen som jag blir klar med denna vecka. Då kommer jag kunna fokucera mig på engelskan som börjar nästa vecka.

Återkommer vid ett senare tillfälle.... kramar till er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0