Toppen dag

Trots allt har det varit en trevlig dag idag. Arbetsdagen blev riktigt rolig. Så roligt!! Tack kollegor som är roliga.. Ni andra kan ju ta o gömma er ;-)

Efter jobb då åkte jag o syrran till Maxi o köpte lite allt möjligt... Vi åt som tradition varsin mjukglass... GOTT!!!

Vi hade en mysig grillkväll på våran innegård. Barnen tävlade och Kevin vann :-)) Så duktig <3 Han valde en ficklampa först av alla.... Sen fick andra välja varsitt pris, jätte bra!! Min kära granne och en av mina bästa väninnor kom ner med sina två yngsta söner. Så kul! Vi vart bjudna på korv med bröd och festis, men pga blåsten kom vi in 5 min för att brygga kaffe åt mig o henne. Gott trots att mjölken var slut.

Måste även tala om att jag gjorde en jätte god rabarberkräm idag. Ska äta det imorn igen, vill nästan äta av den redan nu :-))

Ska försöka ta det lugnt och somna med tiden här... Har lite svårt för att sova just nu, men imorn har jag inga direkta planer vi ska vara barnvakter 15-17 ungefär sen ska jag hem och städa en massa. Ska även köpa lite nytt imorn blommor ut på balkongen och 2 st nya bh:n kanske trosor till ;-)) Känner att det alltid behövs nya kläder som underkläder.....

Nu drar jag härifrån kram på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0