Vilken dag.

Min son har varit hemma från skolan i 2 dgr. Han fick sprängande huvudvärk i förrgår kväll, alltså han skrek ut sin smärta. Han kräktes även en del. Stackars barn han som aldrig är sjuk. Min mamma hjälpte mig igår pga privata omständigheter. Var bara tvungen kunde inget göra.

Jag hade en väldigt jobbigt dag, men det finns vänner som gjorde dagen värt att kämpa igenom. TACK!!! <3

Jag gillar även en man som är min kompis, min närhet, min gobit, mitt stöd, min hemlighet och min tärning ;-))

Jag cyklade till stan med Kevin bak på cykeln. Det gick bra. Vi var o åt lunch på stan, hamburgare för honom o grekiskt för mig och min syster A. Gott med annan mat än sin egen :-)) Vi kollade lite runt på stan. Måste köpa lite kläder sen när man fått pengar....

Vi har även haft min syster här och varit på fika hos våran granne o goa väninna me hennes söta pojkar. Kul.

Nu ska jag läsa klart boken måste helt enkelt. Promenaden imorn är hotad. Men jag har inte bestämt ifall jag tar tid för den eller inte. Jag vill gå ner i vikt, en tjockis vill jag inte vara en fettis vill jag inte bli. Har sett människor som ser ut som flodhästar, mår dåligt för jag är livrädd att hamna där. Usch för lata människor som ser ut så pga lathet och för mycke mat o för lite motion... 10 kg ner!!!!!!!!

Återkommer en annan dag.

Älskar parfymen jag fick igår!!!! <3 Han tyckte den kunde passa mig och han har så rätt :-D

Ha en bra kväll! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0