Midsommar 2013

Det kommer att bli en nyktert midsommar för oss. Jag har vaknat tidigt idag men det gör inget tog fram två klänningar jag ska testa inför firandet. Som det är sagt har vi bestämt att fira årets midsommar med kära Heidi o hennes tre yngsta barn o man. Jag har snart haft min första sommarsemester vecka. Känns rätt så skönt att jag delade på semestern i år. Jag kommer att ha mitt andra ultraljud den 19/7. Var inne på akuten för 1 1/2 vecka sedan då jag hade haft ont i 4 dgr. Jag frågade snällt om jag skulle få med en bild hem o de fick jag :-) Kan visst ej visa er :-( filen för stor. Jag får återkomma en annan gång för min son o systersöner ska ha frukost! Heippa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0